18 januari 2011

wow!



Det här har vart en riktig skitdag! Det har inte hänt nåt men jag är bara låg. Har vart lättirriterad å haft nära till gråten hela dan. Som tur e tror jag att jag har klarat mig från att både stöta mig med nån och att börja grina!
Men när ja kom hem runt sju ville jag bara bli glad, så drog på en film å gjorde lite fika. Tänkte att en romantisk dansfilm säkert får mig på andra tankar. Då snyftar man ju åtminstone av en annan anleding. Funkade sådär.

Och vill bara påpeka. wow! Kolla snyggingen! Fick ett tips av en kompis att step up 3 va bra. Jag tyckte inte att den va lika bra som 1 och 2 men å andra sidan så har jag dreggel på tröjan. Vilket e ett bra tecken! haha.
Rick Malambri mina vänner. Han e så där härligt maskulin som jag vill att en karl ska va. Honom vill jag drömma om inatt.
Då vaknar jag definitivt på bättre humör än idag.
Vilket jag hoppas att jag gör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar