17 januari 2011

Måndag morgon

Måndag morgon, igen. Jag längtar redan till fredag eftermiddag. Men man måste se positivt på det, för då går allt mycke lättare å fortare. Så är det med allt. Så nu tar jag tjuren vid hornen! Idag är det jobb som vanligt halv tio - halv fyra. Ska smita lite tidigare idag för jag har besiktning på gamla lägenheten klockan tre. Känns skönt att ha de klart sen. Och så tänkte jag försöka ta en promenad hem så jag får lite luft och motion. Det har blivit lite lite av det på sistone. Och så kommer kusin eventuellt å hjälper mig med ljudet ikväll. Å så måste jag handla lite, fil bland annat. Ja det va väl i stora drag va denna måndag bjuder på. Bara vardagligt tjafs.. Men jag är glad än då:) Vaknade faktiskt på ett strålande humör idag. Hoppas ni får en bra dag allihopa. Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar