29 januari 2011

Fredag

Igår efter jobbet knatade jag iväg på gymmet. Bodypump på schemat. Jag har inte pumpat sen i juli, så det är ett halvår sen. Kan ni förstå att jag va mör efteråt. Trappen ner till omklädningsrummet va en pina!
Visste att jag hade lite muskler i benen, eftersom jag spinner ganska mycke, men inte så LITE! Det är nog mer uthållihet än muskler. I alla fall, när vi körde utfall skakade benen som asplöv å jag kunde inte göra lika många som alla andra. Fast jag gjorde så många jag förmådde såklart. Jag är inte den som ger upp! Men hädanefter blir det mer bodupump kan jag säga. Så här kan jag inte ha det! Otränad som fan!

Sen gick jag hem å duschade å slängde i mig lite rester från kylskåpet. Kvällen vart lugn. Jag gick till Maritha, min farbrors fru, och surrade bort några timmar över ett glas vin. Väl hemma straxt efter elva somnade jag som en stock! Och idag är jag utvilad å har träningsverk i axlar å vader! Skönt att jag mesta bara ska städa å tvätta idag. Tänkte spinna, men det hade jag nog inte klarat av, haha:) Hoppas ni får en trevlig dag allihopa. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar