23 januari 2011

Brydderier

Skön söndag det här. Har inte gjort nåt alls :) Lagade lite mat på kvällskvisten å så tog jag en snabb promenad med Sara, mest för att få lite luft. Har inte vart ut på hela dan. Sen diskade jag upp å kollade på solsidan. Det bästa som hänt svensk tv på mycket länge om ni frågar mig. Sen fikade jag lite å har sett en film. Jag ha vart en ritig latgris idag. Förtjusande!

Sen är det så mystiskt. Klockan tickar så fort när jag är ledig. Kan inte riktigt förstå varför. För när det är tisdag eller onsdag och man är på jobbet går klockan sådär obarmhärtigt långsamt hela tiden. Man tittar på klockan å hoppas att det gått nån timme å ser med fasa att det endast gått en kvart sen man tittade senast.. Nu är klockan elva. Det är söndag kväll å hur mycke jag än vill va uppe å mysa måste jag gå å lägga mig så jag orkar upp å jobba imorn bitti. Thats life, och jag längtar redan till nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar