24 januari 2011

Den ultimata starten på dagen, för att inte säga veckan! high on life!

Idag ringde klockan 05;40. Då gick jag upp, borstade tänderna och klädde på mig, drack ett glas juice och tog väskan som jag så omsorgsfullt packade redan igår kväll, och gick till gymmet. Morgonspinning kl 06;00. Nu e jag helt slutkörd och mörbultad. Slutkörd av spinningen och mörbultad av promenaden dit å hem. Fy fan. Det är göashalt ute och jag är rasande. Drog en vurpa utanför time på ditvägen men då reste jag mig bara å skrattade. Men på hemvägen gjorde jag en mer rejäl vurpa utanför tempelriddarorden. Det kändes som axeln gick ut led å jag har sjukt ont i höften. Fy fan. Gick som en kärring hem. Dom som ska grusa, vart fan är dom? Ligger dom å sover? Okey att det inte brukar va plussgrader i januari vanligtvis men då får dom väl sätta in extra folk då?! tänk på alla stackars tanter.. Jag klarar mig väl. Det är bara skönt å skälla lite:)
Nä nu ska jag hoppa in i duschen å käka frukost. Sen jobb!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar