25 januari 2011

Ledig

Jaha, det ska bli intressant å se vad det blir av den här dagen. Jag ringde min chef igår i alla panik å bad om att få ledigt heldag eller halvdag. Jag är tvungen å lämna nyckeln innan halv fem på Östersundsbostäder. Annars blir jag betalningsskyldig i alla fall... Å 1500 spänn har jag inte lust med, allra minst nu när jag fick lägga ut 500 på ingenting igår! Å jag har ju bokat in å träffa lovisa idag också.. Ska möta upp henne 4 efter jobbet. Det finns ingen möjlighet att jag hinner!
Nu ringer min chef å säger att jag blir ledig hela dan. Det hade jag inte räknat med. Så nu sitter jag å har ångest för att jag förlorar en arbetsdag. haha. Jag är inne i nån period nu när allt känns tungt. Allt ger ångest. Pengar och jobb!

Men undra om man skulle ta å se till att den här dan blir riktigt bra? så resten av veckan också blir det.. Förutom att jag måste lämna nyckeln så kan jag ju göra vad jag vill fram till fyra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar