27 januari 2011

Goodmorning sunshines!

Igår efter jobbet traskade jag hem i kylan. Hoppade in i duschen å sen for jag till brunflo. Hade blivit bjuden på middag av Emma nämligen. Kul att se hur mysigt hon bor. Fick vitlöksbröd med tsatsiki till förrätt å ett glas rött. Sen en jättegod kycklinggratäng med grekisk sallad till. Å mer vin. Och tillochmed efterrätt, ckokladmuffins å kaffe å en chokladbit :) Å vi hade jättetrevligt, åt å surrade å sörplade vin :) Sista bussen gick 21.40 så jag va hemma i bra tid ändå. Men det va verkligen supertrevligt.

Nu är det torsdag morgon. Jag sitter å kollar fejjan, bloggar å ska snart gå iväg till jobbet, allt är som vanligt med andra ord:) Jag har nyss betalat alla räkningar å ätit frukost så nu lättade en sten från mitt hjärta. Även fast det är tråkigt att nästan 6 och 6 går åt till räkningar den här månaden... Men ja tycker det är så skönt när det är gjort. Har börjat lagt undan lite pengar till vårforum också :) Det närmar sig fastän det är långt kvar.

Ses sen mina vänner! Puss CM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar