25 januari 2011

Men va bra..

.. att dagen snart är till ända utan att jag gjort nåt vettigt alls! Vaknade straxt efter sju å klev upp. Sen ringde chefen å sa att jag vart ledig hela dan istället för halva. Så vid åtta gick jag å la mig igen å sov nästan till tio. Sen frukost å morgonträning. Klädde på mig å sminkade mig å knata upp på Östersundsbostäder å lämna nyckeln. Så nu har jag inget mer med den lägenheten å göra. Skönt!
Gick hem igen å satte på Robin Hood. Men gud vilken bra film. Helt underbar!
Sen gjorde jag mig lite lunch. Två mackor och varma koppen å en frukt. Va lite lat idag :) Å nu sitter jag i soffan å väntar på att gå upp till pc å hämta Lovisa. Har henne till 19:30 idag, vi ska gå på stan å sen hem till mig å äta middag å se en film.
Å sen är ju dagen så gott som slut. Ja lite fika å tv-tittande innan läggning såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar