22 januari 2011

Produktiv dag

Nu så. Nu är badrummet städat och alla hyllor dammtorkade. Jag har diskat och dammsugit å torkat golven. Tvätten hänger på tork och jag ägnade även två timmar av denna otroligt sköna lördag till att rensa och oganisera alla papper å pärmar. Så nu är det ordning å reda nästan överallt. Bara jag kvar. För jag sitter i soffan med mjukisbraller å en sunkig tischa och väntar på att golvet ska torka. Ingen ordning alls. Å osminkad är jag, å har sovfrilla å mössafrilla å jag vet inte allt. Inte är det vackert iaf. Å inte är jag redo för nån utgång än på ett tag. Måste ta tag i det här nu. Måste va duschad å klar kl åtta när Michela kommer å vill ha badrummet :) Sen ni, är det jag som tar mig ett välförtjänt glas vin :)

Hörs vi inget mer önskar jag er alla en trevlig kväll . Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar