23 januari 2011

Jaha..

Hitils idag har jag... ja vad har jag gjort? Inte mycke när jag tänker efter! Tog en dusch efter Michalea och Emil åkte imorse, dom lånade soffan inatt. Sen klädde jag på mig, åt frukost, såg början av Robin Hood, åt lunch, somnade vid två på soffan å vaknade fem! fuck! Hur ska jag nu kunna sova inatt? Så för att kunna vända tillbaks dygnet snabbast möjligast så inte hela veckan blir förstörd, har jag bokat spinning imorn bitti klockan sex. Då är jag garranterat trött imorn kväll och somnar i vettig tid så jag är fit for fight på tisdag. Good plan.
Men det leder mig osökt till problemet om va jag ska äta till middag idag. Eftersom det är söndag å jag va ut igår säger jag pizza. Men eftersom jag ska va duktig å upp å träna å faktiskt ta tag i mitt liv nu, det är dags för det, säger jag INTE pizza! Känner mig lite halvt schizfren. Å så orkar jag inte klä på mig å gå ut heller :) haha. Å så måste jag ha matlådor i veckan så jag måste väl helt sonika ställa mig å laga nåt.. Kyckling kanske, det är snabbt å enkelt. Motivationen är inte vad den ska idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar