22 januari 2011

Sovmorgon gillar jag

Sovmorgon till tio idag. Men jag klev inte upp direkt, jag tycker om att snooza när jag är ledig. Gjorde min morgonträning som vanligt och idag orkade jag två extra armhävningar! Woohoo:)Startade datorn å satte på lite skön musik. Sen hoppade jag in i duschen och klädde på mig och åt frukost i soffan. Det är så mysigt med helg:)

Halv tolv tog jag bussen till Odensala och har rengjort en ventil och putsat alla fönster. Det är ju sånt goväder ute så det är inte sant. Perfekt fönsterputsarväder. Men nu är allt klart till slutbesiktning på måndag. Då lämnar jag nycklar å sen är den inte längre mitt ansvar. Skönt!
Tog en promenad därifrån och jag kan tala om att det är perfekt promenadväder också. Helt underbart.

Sprang in på Frejas bakeri å köpte mig ett nybakat bröd med russin å nötter på vägen hem. Å nu är jag hemma igen å har precis ätit en macka. Hur god som helst med lite ost på. Ska sminka mig nu å kila ner på stan å kika lite. Det är några småsaker jag måste handla.
Sen måste jag hem å städa lite innan Michaela kommer ikväll. Man vet när det är dags då dammråttorna är stora som pingisbollar, haha. Vi hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar