15 januari 2011

Friday night

Nåt har blivit väldigt fel, jag kan inte ladda upp bilder. Fast än det gick hur bra som helst tidigare idag så verkar det inte funka nu. Ska försöka ordna det imorn. Nu börjar det nämligen bli dags att gå å lägga sig. Klockan är tio över ett! Men om det är ledig helg så är det. Somnade på soffan en timme när jag kom hem från jobbet också så jag har inte vart direkt trött, fast jag börjar bli nu.

Kvällen har vart supermysig verkligen. Efter jag vaknade på soffan åt jag middag å diskade upp. Städade toan å plockade bort alla kläder överallt och tog även en runda med snabeldraken. Sara å Rasmus skulle komma å kolla Lat´s Dance å umgås å jag ville ju inte visa dom vilken oorganiserad människa jag blir när ingen ser.. haha :)
Sara laddade ner ett nedladdningsprogram till mig också, och visade hur man laddar ner film :) Sen när dom gick drog jag igång en som hon laddat ner till mig, The last song. Rysligt bra och fasligt medryckande film som hon rekomenderade. Satt med tårfyllda ögon när eftertexten rullade in.. Huvva.
Och Rasmus va snäll å dirigerade om mina tv-kanaler. Som jag har försökt å pilla med själv utan att lyckas :) Så nu är det äntligen gjort. Jag har hemskt snälla kompisar. Å jag är så tacksam för det. Å som tack fick dom blåbärspaj å vaniljssås :) Ni får inte tro att jag utnyttjar dom :)

Å just nu sitter jag i soffan å har nyss kikat klart på filmen å laddat ner ytterligare en, som jag ska se imorn kväll. Tänka sig va, att JAG laddat ner min första film. Helt otroligt! Å det va inte svårt alls. Fast jag hade nog aldrig fått till det om inte nån visade mig. Men so what. Man kan inte va bra på allt här i världen :)

Godnatt på er darlings

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar