28 januari 2011

Vad är kärlek?

För mig finns det några få ord som är magiska. Som jag tycker att man ska va väldigt försiktig med att använda. För använder man dom för ofta tycker jag dom förlorar sin innebörd. Fölåt är ett av dom. Jag älskar dig är ett annat.
Faktum är att jag aldrig sagt jag älskar dig till någon. Tror jag? Förutom släkt, familj å vänner såklart. Men jag har nog aldrig sagt det till en kille. Och det just för att jag nog aldrig älskat någon tror jag. Inte när jag tänker tillbaka. Det finns några få som betytt extra mycke. Men jag hoppas såklart kunna få säga det nån dag.

Alla ni som känner mig, vet ju att jag är en väldigt kärleksfull å kramgo tjej. Och det är så jag är. Med killar och med familj, och med vänner. Jag längtar efter att träffa en kille, eller en karl rättare sagt. Det ska jag inte sticka under stol med.
Men jag har slutat leta, ett tag va jag så förhållandekåt att det är pinsamt! Men jag betvivlar inte att det finns en för mig också så jag fokuserar på mig själv så länge och tids nog trillar jag nog dit :)

Jag har vart singel väldigt länge nu. Och det har nog tyvärr gjort att jag blivit väldigt kräsen. Och vart träffar man egentligen killar? Funkar hundtricket? Eller är det i kön på mataffären? Eller ute på krogen? Jag har ingen aning faktiskt.
Fast dom säger att hoppet är det sista som lämnar en och hopp det har jag :)
Och det finns nån för mig med, det måste det ju göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar