14 februari 2011

Valentine´s day



Jag hade inte höga förväntningar på den här dagen. Jag hade nog inga förväntningar alls. Och om jag hade det, så va dom i stil med att slippa snyfta till ett tragiskt romantiskt drama alldeles själv. (nog för att jag då och då föredrar en film i den genren) Men på alla hjärtans dag känns det bara tragiskt! Är det nån gång jag känner mig ensam så är det den 14 februari.
Å varför måste den va på en måndag? Tycker inte ni, liksom jag, att måndagar är tunga som dom är?

Men sen.. tog dagens lite låga humör en hastig vändning och steg i raketfart. För när jag slutat jobba vid 19 och jag fick se den här fina rosa påse hängandes på min ytterdörr kunde jag inte annat än storflina. How lovely. Undrade såklart vem avsändaren va? Och det visade sig va ingen mindre än min underbara vän Sara. Jag är omgiven av väldigt omtänksamma vänner som älskar å uppskattar mig. Jag är en riktig lyckans ost. Kan säga att jag verkligen behövde få veta detta, just idag.

Fick även ett fint kort av Lovisa, hon jag är kontaktperson till. Verkligen gulligt av henne:) Så dagen har vart över förväntan. Jag är mer än nöjd.
Hoppas ni också haft en bra dag. Å hoppas ni kan sova gott.

Love CM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar