23 februari 2011

Gnällig är mitt andra namn




Det har gått tre dar av veckan.. Å jag har inte tränat en enda gång! Jag mår inge vidare. Känner mig låg. Å nu har jag ångest för att jag inte tränat också! Det här går i onda cirklar.. Jag orkar inget. Idag tex. Tog jag bussen hem fastän det va så fint väder, och fastän jag har så nära! Jag gick in på Hybbinets bokrea å köpte två böcker. sen affären å sen hem. Har suttit i soffan ända sen jag kom hem å kollat sex and the city avsnitt och kollat fejjan typ hundra gånger. Jag värmde middag i micron. Å fick en smärre chock när jag såg berget av disk i diskhon, när hann det växa sig så stort? det är ju bara jag som bor här. Aja, nu är det uppdiskat men jag är också helt utmattad! Hur kan man bli så trött av att diska?

Och sen dagens höjdpunkt. Jag har en visdoms tand som är på väg. Huvudvärken från helvetet fick jag tydligen på köpet! Den kliar å den ömmar å gör mig irriterad. Uscha! det va även lite knepigt å äta. Imorn blir det nog soppa eller fil.

Nä nu har jag inget mer å gnälla över så nu återgår jag till mina vänner Carrey och Samantha.

/ CM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar