12 februari 2011

Idag tar jag det bara lugnt.

Tog en lååång behövlig sovmorgon idag. Sen mys i soffan under en filt i soffan, till ett avsnitt av sex and the city. Igår började jag nämligen se mig igenom boxen med alla säsongerna :) Efter det en skön dusch och lite frukost.

Har vart på stan en liten sväng också. Va ju tvungen å inviga mina nya skor:) Gud va jag älskar dom! Såg dom i Sundsvall i lördags, men köpte dom inte av nån outgrundlig anledning? (Försökte väl intala mig att jag kunde stå emot) Men icke! Förde över pengar till Saras konto i början på veckan så hon kunde gå å köpa dom åt mig, då jag jobbade kvällspass å inte hade tid. Så mycke kunde jag stå emot! :) haha.

Kom i alla fall hem från stan nu med hårfärg, en ögonskugga och FärjanHåkans drinkbok. Den stog där i hyllan, ensam, och bara skrek att den ville följa med nån hem. Så jag kunde inte stå emot :) Sen slog jag till på en kylskåpsmagnet som jag inte heller kunde stå emot och ett allahjärtansdagkort till mamma. Skulle egentligen bara ha hårfärg och allahjärtansdagkortet:) Men så här går det när jag ska shoppa..

Senare idag är tanken att jag å Sara ska åka på badhuset å åka bort lite överflödig barnslighet i rutchkanorna:) Och kvällen spenderas i soffan med mellodifestiavalen och SATC. En alldeles underbar lördag kan jag tycka ♥.



Love CM


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar