08 februari 2011

Hur man kryddar till en måndag.



Det va måndag igår. Det kändes när jag slog upp ögonen kan jag säga. Jag vaknade som vanligt och hoppades innerligt att det skulle va söndag. Helgerna går för fort, det har jag konstaterat förut! Men men. Pallrade mig upp 05,35 å tog mig i väg på morgonspinning innan jobbet. Man får en sån bra start på dagen då.

Sen efter jobbet hade jag mutat brorsan med öl för att han skulle komma hit å skruva upp några grejer jag köpte på ikea. Alla medel är tillåtna va det nån som sa :) Och nu känns det lite hemtrevligare här också :)

Sen hade Emma bjudit mig på lite afterwork på kvällen så jag svidade om från mjukisbraller å begav mig. Inte så långt dock, tjejen vi skulle till bor i samma hus fast en annan tragguppgång, så det va nära å bra:) Drack några glas vin å surrade i några timmar å hade det trevligt. Men vad annat kan det bli när fyra brudar få surra massa tjejsnack en kväll :) Tror nog vi kommer göra om det.

Nä nu är det snart dags å gå till jobbet. Ha en bra tisdag underbaringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar