22 februari 2011

Koma

Ibland åker jag ner i ett svart hål.. Igår orkade jag inte träna, när jag slutade halv sju for jag hem å åt cheesecake istället. Funderade på vad som gjorde mig låg men kom inte på det. ibland är det inget speciellt. Sen tittade jag på halv åtta hos mig å en film och drack lite te å då kändes det lite bättre. Men all energi och glatt humör bara dog! Och nu idag, sitter jag här å orkar inte gå till jobbet. Tar nog bussen, annars kommer jag inte iväg. Jag är nere och jag hatar det. Om jag känner mig själv rätt kommer jag göra allt för att det inte ska märkas på jobbet. Fan att jag ska va så jävla stark jämt. Det är verkligen en av mina dåliga egenskaper. Att jag har så jävla svårt att visa upp hur jag egentligen mår..
Så om jag är lite extra lättretlig har ni svaret här. Man måste få ha sånna här dagar ibland, det går ju över.. Men hur får man snabbare tillbala sitt flow?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar