09 februari 2011

Bodypump 06:30

Hujeda mig.. Masade mig upp 05.35 när klockan ringde, trött som en gnu! Orkade inte göra mina sedvanliga situps och armhävningar ens. Borsta tänderna å få på sig träningskläderna räckte tydligen idag :) Tänkte tanken några gånger att jag skulle somna om å få en bokningsvarning, sängen va ju sååå himla skön! Men jag tog mig upp å när jag va på väg till gymmet kändes det helt okey. Körde passet och det va riktigt kul. Har inte vart på just det passet innan. Och nu sitter jag hemma i soffan och chillar. Orkade inte gå till jobbet idag, idag tar jag bussen. Orkade gjorde jag väl egentligen men jag prioriterade en extra kvart i soffan. Jag har redan träningsverk i kroppen efter passet. Sån där skön träningsverk. Har en vag aning om att jag kommer va ganska så slutkörd när jag slutar ikväll vid 22.
Hej med er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar