03 februari 2011

Spinning fixade biffen

Ja, va ska man säga. Jag beklagar mig här i bloggen. Hela tiden:) Förstår inte hur ni står ut :)haha.
Ja, idag har jag haft en sån där dag igen, av den dåliga sorten. Förstår inte varför dom kommer så tätt nu för tiden?
Vaknade visserligen på ganska bra humör, men när jag kom på jobbet hände nåt, jag vet inte vad. Å det vände totalt. Fram till fyra tiden va jag så less så less. Allt gick bara ont. Har hela dan gått å tänkt att jag skulle avboka spinningen, gå å köpa mig en kladdkaka å ett bigpack glass å gå hem å deppa istället. Så illa va det! Men jag lyckades rycka upp mig och pallrade mig iväg på gymmet å nu efter en välbehövlig dusch å lite fika känner jag mig "normal" igen. Tänk vad lite spinning kan göra. Känner att det va precis va jag behövde, för nu har jag fått tillbaka lite energi. Så nu orkar jag kämpa vidare ett litet tag till..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar