08 februari 2011

Städ

Imorn kör jag långpanna till 22, jobbar både på skolan å på boendet. Och på torsdag ska jag ut å äta med några kompisar efter jobbet. Å då när jag kommer hem vill jag bara sätta mig ner. Andas. Å sen duscha å fixa till mig. Inte få ångest för att lägenheten är en enda stor röra och känna att jag faktiskt borde stanna hemma å städa istället. Så därför har jag ägnat den här kvällen åt att städa. Började fyra när ja slutade jobbet men gjorde uppehåll för middag, en sväng till lillänge me Sara och Halv åtta hos mig såklart. Men sen har jag bara städat! Kvart i elva va jag klar. Å nu ska jag vara varva ner å gå å lägga mig. Imorn ringer nämligen klockan 05,35. Vilket är ofantligt tidigt :)

Här kommer två bilder på hur det vart när jag fick upp hyllorna. Tycker själv att det vart väldigt bra.




Börjar känna mig ganska klar med fix i lägenheten nu. Känner mig ganska hemma :) Vilket känns tokskönt, efter tre månader :)

Godnatt mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar